Re: [Czechlist] SDLX

  • Jan Kordac
    Message 1 of 40 , Jun 3, 2007
      Dik. Chtel jsem spis, aby kocka umela prohledavat britskou i americkou
      pamet bez ohledu na to, jestli je jazyk prekladu nastaven na britskou
      nebo americkou anglicitinu.
      Uplne idealne bych chtel vypnout rozlisovani "podjazyku" uplne.
      Anglictina je proste anglicitna, jednotliva "nareci" me nezajimaji ...

      JK

      > Vyexportuj pamet do txt (Trados) nebo tmx, otevri v notepadu, zmen kod
      > jazyka GB na US, uloz, zavri a naexportuj zpet do kocky. Mozna jsou i
      > rychlejsi a elegantnejsi cesty, ale tahle nemuze nefungovat.
      >
      > Martin
      >
      > Jan Kordac napsal(a):
      > > Dlouho me uz trapi problem se SDLX a mozna, ze se trapim zbytecne.
      > >
      > > Kdyz mam prekladovou pamet, ktera je EN-GB > CZ a preklad, ktery ma
      > jako
      > > source language nastavenou EN-US, da se SDLX nejak donutit, aby
      > > prohledaval i britske segementy?
      > > Pri prekladu z anglictiny do cestiny me opravdu nezajimaji pripadne
      > > rozdily mezi color a colour ... (zvlast, kdyz je stejne kazdy druhy
      > > preklad v anglicitne cinske, korejske nebo treba francouzske).
      > >
      > > JK

    • Mihail Mihaylov
      Message 40 of 40 , Mar 29, 2010
        In fact, the future of Trados as an independent CAT tool is highly
        problematic. SDL Intl. acquired Trados years ago and now offer it as a part
        of a CAT package (different versions of SDL Trados). In SDL Trados Studio
        2009 (the last version) Trados is already an integrated part of the package.
        In my opinion, in a few years Trados will be eliminated completely.

        Unfortunately, there is no such thing as SDLX Edit anymore. You'll need the
        full package.

        HTH,

        Mihail