Re: [Czechlist] SDLX

    Message 1 of 40 , Jun 3, 2007
      Vyexportuj pamet do txt (Trados) nebo tmx, otevri v notepadu, zmen kod
      jazyka GB na US, uloz, zavri a naexportuj zpet do kocky. Mozna jsou i
      rychlejsi a elegantnejsi cesty, ale tahle nemuze nefungovat.

      Martin

      Jan Kordac napsal(a):
      > Dlouho me uz trapi problem se SDLX a mozna, ze se trapim zbytecne.
      >
      > Kdyz mam prekladovou pamet, ktera je EN-GB > CZ a preklad, ktery ma jako
      > source language nastavenou EN-US, da se SDLX nejak donutit, aby
      > prohledaval i britske segementy?
      > Pri prekladu z anglictiny do cestiny me opravdu nezajimaji pripadne
      > rozdily mezi color a colour ... (zvlast, kdyz je stejne kazdy druhy
      > preklad v anglicitne cinske, korejske nebo treba francouzske).
      >
      > JK

    • Mihail Mihaylov
      Message 40 of 40 , Mar 29, 2010
        In fact, the future of Trados as an independent CAT tool is highly
        problematic. SDL Intl. acquired Trados years ago and now offer it as a part
        of a CAT package (different versions of SDL Trados). In SDL Trados Studio
        2009 (the last version) Trados is already an integrated part of the package.
        In my opinion, in a few years Trados will be eliminated completely.

        Unfortunately, there is no such thing as SDLX Edit anymore. You'll need the
        full package.

        HTH,

        Mihail