[Czechlist] SDLX

  • Jan Kordac
    Message 1 of 40 , Jun 3, 2007
      Dlouho me uz trapi problem se SDLX a mozna, ze se trapim zbytecne.

      Kdyz mam prekladovou pamet, ktera je EN-GB > CZ a preklad, ktery ma jako
      source language nastavenou EN-US, da se SDLX nejak donutit, aby
      prohledaval i britske segementy?
      Pri prekladu z anglictiny do cestiny me opravdu nezajimaji pripadne
      rozdily mezi color a colour ... (zvlast, kdyz je stejne kazdy druhy
      preklad v anglicitne cinske, korejske nebo treba francouzske).

      JK
    • Mihail Mihaylov
      Message 40 of 40 , Mar 29, 2010
        In fact, the future of Trados as an independent CAT tool is highly
        problematic. SDL Intl. acquired Trados years ago and now offer it as a part
        of a CAT package (different versions of SDL Trados). In SDL Trados Studio
        2009 (the last version) Trados is already an integrated part of the package.
        In my opinion, in a few years Trados will be eliminated completely.

        Unfortunately, there is no such thing as SDLX Edit anymore. You'll need the
        full package.

        HTH,

        Mihail