Re: pristi utery, 5.6.

  • Jaroslav Suchánek
    Message 1 of 5 , May 30, 2007
      No vzhledem k tomu, ze se minule posezeni nekonalo a blizi se prazdniny,
      urcite bychom se mohli sejit.
      Navic se da sedet nahore na zahradce, ale pro pripad, ze by padaly trakare,
      zamluvim i stul dole.
      Ja osobne se budu tesit, ze nam ucastnici budapestskeho prekladatelskeho
      setkani ProZ poreferuji, jake to tam bylo.

      Adresa pro nove prichozi: Stefanikova 44, Praha 5-Smíchov, cca od 19h, st.
      tram.
      9 a 12, Divadlo Svandy dudaka
      Jarda

        Ja jsem bohuzel nasledujici dva tydny mimo, ale snad referat zvladne
        Helga i beze mne. Kdybyste se ale naaahodou chteli potkat jeste nekdy
        tesne pred prazdninami, dejte vedet...
        Martin

      • Jaroslav Suchánek
        Message 3 of 5 , Jun 4, 2007
          Jenom upozorneni, zahradka U Bizona nefunguje, takze budeme jako
          obvykle dole v saloonu.
          JS

> [...]
          zvladne
          > Helga i beze mne. Kdybyste se ale naaahodou chteli potkat jeste

        • Michaela Kaplanova
          Message 4 of 5 , Jun 4, 2007
            ok Jardo, a na kolikatou to vidis?

            Misa

            > Od: Jaroslav Suchánek <jardas@...>
            > Předmět: [Czechlist] Re: pristi utery, 5.6.
            > Datum: 04.6.2007 11:36:24
            > Jenom upozorneni, zahradka U Bizona nefunguje, takze budeme jako
            > obvykle dole v saloonu.
            > JS

            > zvladne
            > nekdy