Re: IDEA: JTP positive thinking

  • David Fuchs
    Message 1 of 8 , Dec 16, 1999
      Vsechny Vas zdravim!

      Jak vidim, debata se nam hezky rozbehla. Vratil jsem se z tlumoceni, a
      vida! Takovou urodu jsem snad ani necekal. I s odstupem citim nutkani kratce
      zareagovat:

      Muj prispevek mel byt a take byl ciste osobnim, soukromym pohledem na vec,
      tj. musel byt a take byl subjektivni, emotivni, zaujaty, tendencni. Jsem
      totiz toho nazoru, ze pro a proti cehokoli se nejlepe prozkoumaji tehdy,
      kdyz aspon nekdo zastava opacne stanovisko. Nikdy nepicham do vosiho hnizda
      proto, ze bych touzil po zihadlech. Delam to jen proto, abych vyprovokoval
      UZITECNOU debatu.

      Premyslim, co mne osobne zatim dala:

      Nektere kriticke pripominky ke "sluzbam" JTP se mne osobne jako clenovi
      libily a po zvazeni je zkusim predlozit k diskusi uvnitr JTP, pokud uz to
      neudelal kolega Otto.

      Jine pripominky me vyslovene zklamaly. Podle me byly zbytecne osobni, nebo
      se omezily na omilani jiz receneho. Ani jedno nevede nikam. Trochu me
      vydesilo, ze chvilkami nekteri prestali byt nad veci, a uklidnuje me, ze
      tenhle dojem jsem nemel sam.

      Predevsim me ale uprimne tesi, ze par lidi se nadhozeneho tematu chopilo
      vecne a pozitivne. Presne o to mi slo. Ocenuji klidny a profesionalni
      pristup kolegu Allastaira a Kostase, o Ottovi nemluve.

      Prijemne chladnou hlavu vsem!

      David Fuchs

      Mgr. David Fuchs, tlumocnik a prekladatel
      Partyzanska 1, 312 19 Plzen
      E-mail: <dfuchs@...>
      Mobil GSM: 0603 842891, tel./fax: (019) 7266165
      SMS kratke zpravy: <david.fuchs@...>
      radny clen Jednoty tlumocniku a prekladatelu <http://www.inet.cz/jtp>