dotaz na SW

    Message 1 of 8 , May 9, 2007
      Rada bych koupila nejaky software (cena tak do 20-25000 Kc s DPH) na
      klasicky problem - preklad v PDF. Kdyz je v textu malo obrazku, projedu
      to Finereaderem a obrazky nasledne vlozim ve Wordu. Nicmene si zacinam
      myslet, ze by se mi vyplatilo investovat do neceho komfortnejsiho. Takze
      hledam neco, z ceho dostanu text, ktery prelozim ve Wordfastu, a
      nasledne tam nejak pohodlne a rychle prekopiruju obrazky, fotky, grafy.

      Pouziva nekdo neco (treba InDesign)?

      Diky moc
      Hanka
      Message 2 of 8 , May 9, 2007
        Opravte mne, kolegove, pokud se mylim, ale AFAIK FR dokaze vkladat i
        kompletni formatovani vcetne obrazku, staci ho jen poradne nastavit.
        Navic se obavam, ze nic komfortnejsiho jeste nikdo nevymyslel....
        Martin

        Message 3 of 8 , May 9, 2007
          Te neni potesujici informace, Martine, ze nikdo nic lepsiho nevymyslel,
          ach jo.

          Jinak FR obrazky vklada a formatuje, ale porad to neni pouzitelne a
          musim do toho hodne drbat ve Wordu (ukotvovat, vyrovnavat).

        • Jan Kordac
          Message 4 of 8 , May 9, 2007
            Zasadni problem je, ze pdf format proste neobsahuje potrebne informace o
            formatovani.
            Mam dojem, ze to je navic i zamer - je zkratka jen "elektronicky" papir.

            JK

            Message 5 of 8 , May 9, 2007
              diky za info, takze setrvam u osvedcene metody (Finereader) a pro
              klienta dvoji cenu - za preklad a a za graficke zpracovani
              Message 6 of 8 , May 9, 2007
                Spravne. A pokud chces mit na krku co nejmene pdf-ek, stimuluj klienty k
                horlivejsimu shaneni puvodniho souboru vysokou cenou za graficke
                zpracovani....

              • Josef Hlavac
                Message 7 of 8 , May 9, 2007
                  To uz se tady mnohokrat diskutovalo... v konfrontaci s vyssi cenou si
                  klient casto "vzpomene" , ze ten dokument vlastne puvodne delali ve
                  Wordu (FrameMakeru, ...) a do PDF to exportovali kvuli tisku apod. - a
                  casto ten puvodni dokument i najde a doda :-)

                  Joe

                  Message 8 of 8 , May 9, 2007
                    ano, v tomto typu osvety mam jiz znacne zkusenosti

                    A jinak tento klient je obzvlast paranoidni, protoze dodava PDF
                    zaheslovane a musim nejdrive PDF "dekryptovat", aby to FineReader vubec
                    zpracoval

                    dik vsem za rady
                    Hanka