Re: [Czechlist] 1. utery po velikonocich BUDE!

    Message 1 of 3 , Apr 10, 2007
      Tak asi zas příště - dnes máme domovní schůzi.

      Message 2 of 3 , Apr 10, 2007
        Zdravim vsechny.
        Potreboval bych nekoho preklad do anglictiny - tema je fertilizer,
        hnojivo k podpore rustu chmele a jinych plodin, trochu chemie, trocha
        zemedelstvi a trocha marketingu, v zasade nic moc sloziteho. Potrebne
        terminy mohu dodat. Jsou toho jen cca 4 NS, termin patek rano.

        Nabidky prosim offlist.

        Dekuji

        Jan Kordac