1. utery po velikonocich BUDE!

  • Jaroslav Suchánek
    Message 1 of 3 , Apr 10, 2007
      OK, tak to vypada, ze zajem o dnesni posezeni je
      a ze se dnes sejdeme v hojnejsim poctu.
      Udelal jsem rezervaci oblibeneho rohoveho stolu,
      pro nove prichozi a bloudici:
      Vesely Bizon, Stefanikova 44, Praha 5, st. tram. 9 a 12,
      naproti divadlu Svandy Dudaka, od 19h
      Jarda

      Message 2 of 3 , Apr 10, 2007
        Tak asi zas příště - dnes máme domovní schůzi.

        Message 3 of 3 , Apr 10, 2007
          Zdravim vsechny.
          Potreboval bych nekoho preklad do anglictiny - tema je fertilizer,
          hnojivo k podpore rustu chmele a jinych plodin, trochu chemie, trocha
          zemedelstvi a trocha marketingu, v zasade nic moc sloziteho. Potrebne
          terminy mohu dodat. Jsou toho jen cca 4 NS, termin patek rano.

          Nabidky prosim offlist.

          Dekuji

          Jan Kordac