INFO: Glosar Ustavu pro mereni a normalizaci

    Message 1 of 4 , Mar 30, 2007
      Cesky, A, F, N, obsahuje terminy z techniky, prumyslu, aut., zemedelstvi
      i farmacie. Dost velky, ale je tam i hodne duplicit

      http://www.unmz.cz/cz/10/terminologie.htm

      Hezky vikend

        Message 3 of 4 , Sep 4, 2007
          Ahojte,
          Omlouvam se ze posilam neco, co sem jaxi nepatri, ale dostal jsem dnes od
          kamaradu zajimavy e-mail. Overil jsem si to telefonatem na zak. linku a je
          to opravdu presne tak.

          Jozin

        • melvyn.geo
          Message 4 of 4 , Sep 4, 2007
            I wonder if this sheds any light on the issue:

            http://www.hoax.cz/cze/index.php?action=hoax_detail&id=693

            BR

            M.

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Tropen" <yoschin@...> wrote:

> [...]
            dnes od
            > kamaradu zajimavy e-mail. Overil jsem si to telefonatem na zak.

            Basic -