Re: divna veta II

  • Liz Spacilova
    Message 1 of 4 , Mar 3 3:48 PM
      > B) Smluvní pokuta za prodlení termínu pro odstranìní vad v záruèní
      dobì
      > pøièem¾ *vada není dùvodem celkové nefunkènosti pøedmìtu smlouvy*, a
      to v
      > minimální vý¹i 5.000,- Kè za ka¾dou vadu a ka¾dý den prodlení oproti
      > sjednanému termínu odstranìní.

      Zase stejny problem ze to neni moje matertina, ale me se zda, ze mas
      napul pravdu. Treba v tomto pripade muze byt vada duvodem, proc
      predmet smlouvy funguje jenom castecne. Nebo predmet smlouvy ma vadu,
      kterou se ma resit, ale ten predmet vubec nefunguje protoze napr.
      nejde elektrina. Vim ze to pujde do NJ ale asi neco jako "... the
      subject of the agreement is not completely broken down due to the
      defect" dava prostor obou pohledu na veci. Ale pockame na second
      opinion ...