ISSUE: Agency check

  • kzgafas
    Message 1 of 9 , Feb 19, 2007
      Just letting you know there might be a Russian agency with a very low
      BlueBoard score fishing in our Eng>Cz waters (they want a free sample
      to get translated saying they are expecting a large project). I am not
      going to disclose their name since they did not do anything wrong to
      me, but just be aware.

      K.
    • ing.Šárka Rubková
      Message 2 of 9 , Feb 19, 2007
        Ja jenom nevim kosto, jestlije takov�hle oznameni k necemu. Co te vede k
        tomu, ze nejsi adresnejsi?

        s.

        Message 3 of 9 , Feb 20, 2007
          No myslim, ze i bez nazvu jsem to cele charakterizoval dost
          jednoznacne, aby si na to dal clovìk, ktereho by kontaktovali, pozor.
          Na druhe strane mi nic spatneho neudelali, abych zverejnoval jejich
          jmeno. Ja jsem je poslal k ledu hned. Tak jsem predpokladal, ze
          pujdou po nekom jinem z nas, proto jsem to avizoval. Mozna jsem to
          ani delat nemel. Nevim. Nechme to byt.

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "ing.Šárka Rubková " <rubkova@...>
          wrote:

          > Ja jenom nevim kosto, jestlije takovéhle oznameni k necemu. Co te
          vede k
          > tomu, ze nejsi adresnejsi?
          >
          > s.

        • Jaroslav Suchánek
          Message 4 of 9 , Feb 20, 2007
            Diky za upozorneni, jestli myslis agenturu Janus International.
            Mì rovnou poslali zkusebni text, ktery vypada, ze je soucasti vìtsiho
            celku (navic je opatreny tagy), takze vypada, ze chteji ziskat
            preklad nìjakého manuálu vicemene zadarmo, poskladany ze zkusebnich
            testu. Jejich BlueBoard hodnoceni tomu nasvedcuje. Nedovedu si sice
            predstavit, jak ten text daji dohromady, asi pak zaplati jednoho
            editora/korektora....
            JS

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@...> wrote:

> [...]
            > jmeno. Ja jsem je poslal k ledu hned. Tak jsem predpokladal, ze
            > pujdou po nekom jinem z nas, proto jsem to avizoval. Mozna jsem to

          • Jan Kordac
            Message 5 of 9 , Feb 20, 2007
              Tako to muzeme dat dohromady. Jeden ze dvou souboru, ktery jsem dostal
              ja, nasleduje. (Nedostal jsem se k tomu, a kdyz to tu ctu - dekuji
              bdelemu Kostasovi - tak uz ani nedostanu):

              "Introduction

              Where To Find Information

              Paper manuals

              Start Here

              Be sure to read this sheet first.

              This sheet tells you how to set up the printer and install the software.
              If also includes instructions on loading paper.

              (this book)

              User's Guide -for use without a computer-

              This book contains information on how to use the printer without
              connecting your computer, such as instructions on printing from a memory
              card and printing on a CD/DVD.

              Online manuals

              User's Guide

              This guide provides instructions for printing from your computer and
              information on the software.

              This guide is included in the software CD-ROM and installed
              automatically when you installed the software. To read this guide,
              double-click the icon on your desktop.

              Online help

              Online help is built in each application included on the software
              CD-ROM. It provides detailed information on the application.

              3-way direct access

              Memory cards

              Infrared port, Bluetooth option

              External device, Digital camera

              Mobile phone, PDA

              Prints in various layouts

              Photos

              CD/DVD Label Print

              For details on using an optional Bluetooth Adapter, see the on-screen
              User's Guide.

              Basic Printing Procedure

              1. Load paper

              Load paper printable side up, then fit the edge guide to the paper.

              See for details.

              2. Insert a memory card

              See .

              3. Select Photos

              Select photos using the control panel.

              4. Print

              Press the xStart button.

              JK

            • kzgafas
              Message 6 of 9 , Feb 20, 2007
                Jo bylo by zajímave to porovnat. Ale ja to uz davno evaporoval.
                Nestiham vest zaznamy dulezitejsich veci.

                K.

                --- In Czechlist@yahoogroups.com, Jan Kordac <jankordac@...> wrote:

                > Tako to muzeme dat dohromady. Jeden ze dvou souboru, ktery jsem
                dostal
                > ja, nasleduje.
              • kzgafas
                Message 7 of 9 , Feb 20, 2007
                  Ale stejne si jeste rikam, o co se vlastne takova agentura vlastne
                  jeste vubec snazi zrovna pres proz.com, kdyz tam je vlastne uz
                  zlikvidovana, jak to chapu.

                  K.
                • Jaroslav Suchánek
                  Message 8 of 9 , Feb 21, 2007
                    Tak jsem se tentokrat sekli a mozna jim krivdime, ja jsem od nich
                    dostal totozny text (soubor Intro) a soubor Prefs.rtf.
                    Jarda

                    Message 9 of 9 , Feb 21, 2007
                      Taky si rikam, ze je to ponekud pritazene za vlasy, aby se nekdo
                      pokousel sestavovat preklad jednoho manualu ze zkusebnich vzorku od
                      vice lidi. To jsem si ani nemyslel, spise jsem chtìl upozornit jen na
                      to, ze jde o agenturu s neobvykle spatnym hodnocenim.

                      K.