RE:

  • Kostas Zgafas
    Message 1 of 1 , Dec 15, 1999
      Chtel bych podekovat vsem, kdo mi odpovedeli na muj dotaz ohledne virusu. Kratce pote se mi pocitac zcela zbortil a posilal jsem zpravu do listu z Internetove kavarny na Rasinove nabrezi pres muj hotmail ucet, ale nejak to do listu nedorazilo.
      Nyni si jiz dam veliky pozor, abych mel vse dobre osetrene, vcetne on-line aktualizovaneho protiviroveho upgrade. (Povinne profesionalni upozorneni). Jinak jsem byl velmi prekvapen rozdilem v cene za pouziti pocitace v Internetove kavarne. Zde je cena 80 Kc /hod, ale v Palma de Mallorca (kde jsem byl pred nekolika tydny na dovolene) je cena 7 USD/hod, coz je obrovsky rozdil. Takze dobry tip pro zrizeni vlastni zivnosti na Mallorce. Otevrete-li si tam I-kavarnu, muzete byt za 6 USD/hod velmi kompetitivni. A v turisticke sezone ji tam urcite zcela zaplnite.

      Kostas