Term "expandovane tabakové zily"

  • Helga - Listen
    Message 1 of 2 , Feb 9, 2007
      Jeste jednou stravim,

      Co by prosim mohl byt "expandovane tabakove zily" (z s hackem) - jsou pod
      nadpisem ostatni tabakove vyrobky.

      Predem moc dekuji

      Helga

    • kaplanova_michaela
      Message 2 of 2 , Feb 10, 2007
        Ahoj Helgo,

        osobne jsem pojem "tabakove zily" nikdy neslysela a ani se mi to
        nepodarilo vygooglit.

        Nejlepe se zkus asi zeptat zadavatele, protoze se muze jednat o nejaky
        skutecne specificky vyraz.

        Misa