Re: [Czechlist] DOTAZ na prekladatele

    Message 1 of 7 , Feb 4, 2007
      a dalsi vysledky spionaze na googlu: studuje italstinu a hudebni vedu
      na MU, univerzitni cislo osoby 147103
      velky bratr vi vse....

      zdravi Hanka Jarolimova
      Message 2 of 7 , Feb 4, 2007
        A co tenhle? (z Googlu)

        Kmeč Petr
        Petr Kmeč-překlady&tlumočení
        Hybešova 52
        Boskovice
        680 01
        Česká republika

        kmec@...
        překladatel

        Message 3 of 7 , Feb 4, 2007
          Jeste jednou:

          Petr Kmeč
          Překlady a tlumočení italského jazyka.

          telefon: +420 605 060 684
          adresa: Hybešova 1665/52
          68001 Boskovice

          e-mail: petr.kmec@...
          web: kmec.wz.cz/

[...]

          Yahoo! Groups Links
        • Prekladatelsky servis Pecinkova
          Message 4 of 7 , Feb 4, 2007
            Tyhle vsechny informace mame. Jen jsem myslela, jestli treba nekdo nezna
            osobne.

            Message 5 of 7 , Feb 4, 2007
              Bohuzel.