The official best excuse for late payment 2006 contest winner

  • Terminus Technicus
    Message 1 of 1 , Feb 2 12:14 PM
      Trochu srandy pri patku:

      16/11 jsme tlumocili pro XXX, byly to nejake marketingove vyzkumy, misto
      slibovane hodiny trval kazdy asi 2.5 hod a zvuk stal za ..., takze se to
      skoro nedalo delat ... mesic trvalo, nez se slecna, ktera objednala, vubec
      vyjadrila a dalsich par tydnu nez byla ochotna neco prihodit za ten vice nez
      dvojnasobny cas... faktura byla vystavena 10/12 se splatnosti 15 dni, po
      vice nez mesici jsme se nesmele zeptali, jestli se neztratila, po mnoha
      dalsich dotazech (mezitim jsme byli ujisteni, ze je faktura "v systemu" a
      vse je v poradku), jsem dnes dostal tuhle odpoved (nekraceno, nemeneno,
      pouze jmeno spolecnosti nahrazeno XXX a jmeno YYY).

      Neztezuju si, jen to predkladam k obecnemu pobaveni. ne., ze by se mi to
      nikdy nestalo, ale ze by to nekdo vytah tri mesice po akci jako vysvetleni a
      jeste se tvaril, ze je to OK se mi stalo poprve, mimochodem, XXX je
      vlastnena Francouzi, vzpominam si na nekolik pripadu, kdy Francouzsky
      investor hrdine a plane promlouval k ceskym dodavatelum o tom, ze pokud maji
      spolu velke spolecnosti spory o platby, nikdy se to nesmi dotknout malych
      pracovniku, kteri musi zivit sve deti... co by tomu asi rekly odbory ve
      Francii (ne zebych cekal, ze tam prekladatele maji obory).

      CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC

      Hezky den,

      zjistovala jsem to.
      Vec se ma tak, ze XXXX ma standardni splatnost 2 mesice a neda se s tim
      nic udelat.
      V tomto pripade je datum zdanitelneho plneni 10.12.2006 + 60 dni =
      10.02.2007. Penize odejdou 14.02.2007 (XXX plati 1x tydne).
      Omlouvam se, nevedela jsem to, kdyz jsem vase sluzby objednavala.

      Dekuji za pochopeni.

      YYYY