Re: [Czechlist] En-cs: pack test

    Message 1 of 10 , Jan 3, 2007
      Nerad do toho zasahuju, ale obavam se, ze i kdyz najdes ten
      nejspravnejsi nazev pro hasicske kondicni testy, nebude to mit s chromem
      mnoho spolecneho.
      Martin

      Message 2 of 10 , Jan 3, 2007
        fyzicka zdatnost sestimocneho chromu by me vazne zajimala.
        Jestli bude klient vstricny a neco mi k tomu sdeli, podelim se.
        Iveta§

> [...]

        If my theory is right, then that's what it would be.

        Jamie

      • ing.Šárka Rubková
        Message 3 of 10 , Jan 3, 2007
          Ale bylo by to pekny, NE?

          Sarka

          fyzicka zdatnost sestimocneho chromu by me vazne zajimala.
          Jestli bude klient vstricny a neco mi k tomu sdeli, podelim se.
          Iveta�

          Ted jsem nasla testy ov��uj�c� fyzickou zdatnost�

          On Jan 3, 2007, at 8:33 AM, ing.?�rka Rubkov� wrote:

          > Co treba zatezovy test
          >
          > Sarka

        • ing.Šárka Rubková
          Message 4 of 10 , Jan 3, 2007
            Ale Martine, prestan stourat - vzdyt by to bylo pekny

            s.