Re: [Czechlist] Re: fakturace

    Message 1 of 12 , Dec 5, 2006
      Ale vzdyt je to tak v poradku? Klient by *mel* platit za to, ze chce
      hodne textu hodne rychle - jinak si na to zvykne a bude to delat porad.
      Na druhou stranu, pokud je v textu hodne repetic a chci byt vuci
      zakaznikovi fer (nebo se bojim, ze na to stejne prijde), nejakou slevu
      bych mu dat mel, protoze mi to da min prace. Muzu klidne uplatnit oboji
      naraz.
      Na stranu treti, i ty repetice je nutno hlidat, takze dat mu je zcela
      zdarma by se mi pricilo. A o podobnosti (fuzzy) bych se uz vubec nebavil.

      Osobne - kdyz jsem mel jeste neznale zakazniky - tak jsem hromadne
      repetice resil nejakou pausalni slevou, treba 5-10% na celou zakazku.
      Ale nikdy jsem se nesiril, kolik kde bylo ceho.

      Martin

    • Josef Hlavac
      Message 2 of 12 , Dec 5, 2006
        Hmmm... trochu se bojim, jestli s tim obarvovanim nakonec nebylo vic
        prace nez se samotnym prekladem?

        Joe

        Message 3 of 12 , Dec 5, 2006
          Joe, nebylo s tim vice prace - v kocce jsem si nastavila ruzne barvy pro
          ruzne repetice a obarvilo se to samo:)