RE: [Czechlist] Re: Utery uz je skoro tady - nabizim spiz

  • Helga Listen
    Message 1 of 13 , Dec 4, 2006
      Kostasi, nech tu diakritiku byt!!! Neda se to cist!!!

      Ja pochopila, ze zitra budu nekam na zizkov.

      H.

      _____

      Message 2 of 13 , Dec 4, 2006
        Ja uz jsem ho davno napsal, ale ty proklete Yhahagroups ho jeste
        neracily rozeslat. Mame rezervovano zitra od sedmi U dvou hrabalu, a to
        normalni (tj. nikoli nekuracky) stul. Jeste jednou pripominam adresu:
        Praha 3 - Zizkov, Chelcickeho 14.

        Martin

      • Jaroslav Suchánek
        Message 3 of 13 , Dec 4, 2006
          Souhlas, zivot vyzaduje zmenu, Valerie se svou pocetnejsi partickou
          Toastmasters muze zkusit salonek U Bizona, a my se tentokrát
          presuneme na Zizkov a uvidíme...
          Jarda