RE: [Czechlist] Utery uz je skoro tady - nabizim spiz

  • Bedrich Hadziu
    Message 1 of 13 , Dec 4, 2006
      U 2 Hrabalu doporucuji. Skvele tam vaři, obrovske porce, je fakt, ze jidlo pod 100,- Kc se tam prakticky nevyksytuje, ale stoji to za to.

      Obsluha ma velmi dobry pristup k hostum.

      Maji tam take katalog protikomunistickych tricek, lze objednat.

      Zkusim dorazit, bohuzel zatim nemuzu zarucit.

      Zdravim vsechny,

      Bedrich

      Helga Listen <listen@...> wrote:
      Nekuracky? Jak bych tam prezila??????
      H.

      Message 2 of 13 , Dec 4, 2006
        Thanks a lot - I will do.

        I can't make it tomorrow, unfortunately...Have fun,

        Valerie

        Message 3 of 13 , Dec 4, 2006
          Natahla by sis hadici oknem ven ....
          H.

          Nekuracky? Jak bych tam prezila??????
          H.
        • j_mart22
          Message 4 of 13 , Dec 4, 2006
            Vyborne. Objednal jsem u hrabalu stul na utery od 19.00. Kvuli Helze v
            normalni zahulene sekci :-((((
            Ale jestli bude fakt zahulena, priste objednavam nekuracky salonek, a
            Helga bude chodit vydechovat na zachod!

            Martin

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, Bedrich Hadziu <bhadziu@...> wrote:

> [...]
            >
            > Maji tam take katalog protikomunistickych tricek, lze objednat.
            >
            > Zkusim dorazit, bohuzel zatim nemuzu zarucit.

            On Behalf
> [...]
            > Ausgehende eMail ist virenfrei.
            > Überprüft durch AVG.
            > Version: 7.5.432 / Virendatenbank: 268.15.6/567 - Ausgabedatum:

          • kzgafas
            Message 5 of 13 , Dec 4, 2006
              Sorry, že vás usmìròuji, ale už se tohle téma zaèíná hodit spíše do
              skupiny Svepomoc :-) - tedy asi kromì toho, že by chtìl Martin napsat
              koneèný verdikt, co se týká toho zítøku.

              K.

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Jan Culka" <culka@...> wrote:

              > Natahla by sis hadici oknem ven ....
              > H.
              >

              > Nekuracky? Jak bych tam prezila??????
              > H.

            • Helga Listen
              Message 6 of 13 , Dec 4, 2006
                Kostasi, nech tu diakritiku byt!!! Neda se to cist!!!

                Ja pochopila, ze zitra budu nekam na zizkov.

                H.

                _____

                Message 7 of 13 , Dec 4, 2006
                  Ja uz jsem ho davno napsal, ale ty proklete Yhahagroups ho jeste
                  neracily rozeslat. Mame rezervovano zitra od sedmi U dvou hrabalu, a to
                  normalni (tj. nikoli nekuracky) stul. Jeste jednou pripominam adresu:
                  Praha 3 - Zizkov, Chelcickeho 14.

                  Martin

                • Jaroslav Suchánek
                  Message 8 of 13 , Dec 4, 2006
                    Souhlas, zivot vyzaduje zmenu, Valerie se svou pocetnejsi partickou
                    Toastmasters muze zkusit salonek U Bizona, a my se tentokrát
                    presuneme na Zizkov a uvidíme...
                    Jarda