Re: Utery uz je skoro tady - nabizim spiz

  • Jaroslav Suchánek
    Message 1 of 13 , Dec 4, 2006
      Pokud myslís, ze se tam chytime s místem, já bych to tam zkusil, mam
      zitra nejake jednani na Jarove, tak tam muzu prijit uz kolem 6pm.
      Jarda

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, Martin Janda <martinjanda@...> wrote:

      > Ahoj,
      >
      > nabizim restauraci U dvou hrabalu, Chelcickeho 14, na Zizkove.
      Vsichni
      > znami si ji chvali - dobra kuchyne a velke porce, recenze na webu
      taky
      > dobre (zkuste si zagooglit), prùmerna cena vecere 125 Kc. Volal jsem
      > tam, zitra se tam pry jeste vejdem, zaviracka ve 22 uvedena na webu
      se
      > pry nebere tak rigorozne (pokud nechcem sedet do dvou do rana), a
      maji
      > dokonce i nekurackou mistnost. Co vy na to? Ozvete se pokud mozno
      > svizne, at se stihnem rozhoupat.
      >
      > dik,
      > Martin

    • Bedrich Hadziu
      Message 2 of 13 , Dec 4, 2006
        U 2 Hrabalu doporucuji. Skvele tam vaři, obrovske porce, je fakt, ze jidlo pod 100,- Kc se tam prakticky nevyksytuje, ale stoji to za to.

        Obsluha ma velmi dobry pristup k hostum.

        Maji tam take katalog protikomunistickych tricek, lze objednat.

        Zkusim dorazit, bohuzel zatim nemuzu zarucit.

        Zdravim vsechny,

        Bedrich

        Helga Listen <listen@...> wrote:
        Nekuracky? Jak bych tam prezila??????
        H.

        --
        Ausgehende eMail ist virenfrei.
        Überprüft durch AVG.

        Resource of the week:
        Free online file conversion: http://www.zamzar.com/

      • Valerie Talacko
        Message 3 of 13 , Dec 4, 2006
          Thanks a lot - I will do.

          I can't make it tomorrow, unfortunately...Have fun,

          Valerie

          Message 4 of 13 , Dec 4, 2006
            Natahla by sis hadici oknem ven ....
            H.

            Nekuracky? Jak bych tam prezila??????
            H.
          • j_mart22
            Message 5 of 13 , Dec 4, 2006
              Vyborne. Objednal jsem u hrabalu stul na utery od 19.00. Kvuli Helze v
              normalni zahulene sekci :-((((
              Ale jestli bude fakt zahulena, priste objednavam nekuracky salonek, a
              Helga bude chodit vydechovat na zachod!

              Martin

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, Bedrich Hadziu <bhadziu@...> wrote:

> [...]
              >
              > Maji tam take katalog protikomunistickych tricek, lze objednat.
              >
              > Zkusim dorazit, bohuzel zatim nemuzu zarucit.

              On Behalf
> [...]
              > Ausgehende eMail ist virenfrei.
              > Überprüft durch AVG.
              > Version: 7.5.432 / Virendatenbank: 268.15.6/567 - Ausgabedatum:

            • kzgafas
              Message 6 of 13 , Dec 4, 2006
                Sorry, že vás usmìròuji, ale už se tohle téma zaèíná hodit spíše do
                skupiny Svepomoc :-) - tedy asi kromì toho, že by chtìl Martin napsat
                koneèný verdikt, co se týká toho zítøku.

                K.

                --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Jan Culka" <culka@...> wrote:

                > Natahla by sis hadici oknem ven ....
                > H.
                >

                > Nekuracky? Jak bych tam prezila??????
                > H.

              • Helga Listen
                Message 7 of 13 , Dec 4, 2006
                  Kostasi, nech tu diakritiku byt!!! Neda se to cist!!!

                  Ja pochopila, ze zitra budu nekam na zizkov.

                  H.

                  _____

                  Message 8 of 13 , Dec 4, 2006
                    Ja uz jsem ho davno napsal, ale ty proklete Yhahagroups ho jeste
                    neracily rozeslat. Mame rezervovano zitra od sedmi U dvou hrabalu, a to
                    normalni (tj. nikoli nekuracky) stul. Jeste jednou pripominam adresu:
                    Praha 3 - Zizkov, Chelcickeho 14.

                    Martin

                  • Jaroslav Suchánek
                    Message 9 of 13 , Dec 4, 2006
                      Souhlas, zivot vyzaduje zmenu, Valerie se svou pocetnejsi partickou
                      Toastmasters muze zkusit salonek U Bizona, a my se tentokrát
                      presuneme na Zizkov a uvidíme...
                      Jarda