Re: Utery uz je skoro tady - nabizim spiz

  • Jaroslav Suchánek
    Message 1 of 13 , Dec 4, 2006
      Hi Valerie, try http://www.veselybizon.cz, Stefanikova 44, P.5, they
      have separate "salonek" approximately just for the group size you are
      looking for.
      Jarda

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Valerie Talacko" <valerie@...>
      wrote:

> [...]
      > in practising public speaking skills in English) but if anyone
      knows of a
      > reasonably central restaurant/pub with a back room that seats 35-40
      people
      > that would be willing to host a regular Wednesday night meeting of
      the
      > Prague Toastmaster's Club, then please email me off-list. (If
      you're
      > interested in joining the Prague Speakers toastmasters club -
      which, as I
      > said, is a club for developing public speaking skills and holds

    • Jaroslav Suchánek
      Message 2 of 13 , Dec 4, 2006
        Pokud myslís, ze se tam chytime s místem, já bych to tam zkusil, mam
        zitra nejake jednani na Jarove, tak tam muzu prijit uz kolem 6pm.
        Jarda

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, Martin Janda <martinjanda@...> wrote:

        > Ahoj,
        >
        > nabizim restauraci U dvou hrabalu, Chelcickeho 14, na Zizkove.
        Vsichni
        > znami si ji chvali - dobra kuchyne a velke porce, recenze na webu
        taky
        > dobre (zkuste si zagooglit), prùmerna cena vecere 125 Kc. Volal jsem
        > tam, zitra se tam pry jeste vejdem, zaviracka ve 22 uvedena na webu
        se
        > pry nebere tak rigorozne (pokud nechcem sedet do dvou do rana), a
        maji
        > dokonce i nekurackou mistnost. Co vy na to? Ozvete se pokud mozno
        > svizne, at se stihnem rozhoupat.
        >
        > dik,
        > Martin

      • Bedrich Hadziu
        Message 3 of 13 , Dec 4, 2006
          U 2 Hrabalu doporucuji. Skvele tam vaři, obrovske porce, je fakt, ze jidlo pod 100,- Kc se tam prakticky nevyksytuje, ale stoji to za to.

          Obsluha ma velmi dobry pristup k hostum.

          Maji tam take katalog protikomunistickych tricek, lze objednat.

          Zkusim dorazit, bohuzel zatim nemuzu zarucit.

          Zdravim vsechny,

          Bedrich

          Helga Listen <listen@...> wrote:
          Nekuracky? Jak bych tam prezila??????
          H.

          --
          Ausgehende eMail ist virenfrei.
          Überprüft durch AVG.

          Resource of the week:
          Free online file conversion: http://www.zamzar.com/

        • Valerie Talacko
          Message 4 of 13 , Dec 4, 2006
            Thanks a lot - I will do.

            I can't make it tomorrow, unfortunately...Have fun,

            Valerie

            Message 5 of 13 , Dec 4, 2006
              Natahla by sis hadici oknem ven ....
              H.

              Nekuracky? Jak bych tam prezila??????
              H.
            • j_mart22
              Message 6 of 13 , Dec 4, 2006
                Vyborne. Objednal jsem u hrabalu stul na utery od 19.00. Kvuli Helze v
                normalni zahulene sekci :-((((
                Ale jestli bude fakt zahulena, priste objednavam nekuracky salonek, a
                Helga bude chodit vydechovat na zachod!

                Martin

                --- In Czechlist@yahoogroups.com, Bedrich Hadziu <bhadziu@...> wrote:

> [...]
                >
                > Maji tam take katalog protikomunistickych tricek, lze objednat.
                >
                > Zkusim dorazit, bohuzel zatim nemuzu zarucit.

                On Behalf
> [...]
                > Ausgehende eMail ist virenfrei.
                > Überprüft durch AVG.
                > Version: 7.5.432 / Virendatenbank: 268.15.6/567 - Ausgabedatum:

              • kzgafas
                Message 7 of 13 , Dec 4, 2006
                  Sorry, že vás usmìròuji, ale už se tohle téma zaèíná hodit spíše do
                  skupiny Svepomoc :-) - tedy asi kromì toho, že by chtìl Martin napsat
                  koneèný verdikt, co se týká toho zítøku.

                  K.

                  --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Jan Culka" <culka@...> wrote:

                  > Natahla by sis hadici oknem ven ....
                  > H.
                  >

                  > Nekuracky? Jak bych tam prezila??????
                  > H.

                • Helga Listen
                  Message 8 of 13 , Dec 4, 2006
                    Kostasi, nech tu diakritiku byt!!! Neda se to cist!!!

                    Ja pochopila, ze zitra budu nekam na zizkov.

                    H.

                    _____

                    Message 9 of 13 , Dec 4, 2006
                      Ja uz jsem ho davno napsal, ale ty proklete Yhahagroups ho jeste
                      neracily rozeslat. Mame rezervovano zitra od sedmi U dvou hrabalu, a to
                      normalni (tj. nikoli nekuracky) stul. Jeste jednou pripominam adresu:
                      Praha 3 - Zizkov, Chelcickeho 14.

                      Martin

                    • Jaroslav Suchánek
                      Message 10 of 13 , Dec 4, 2006
                        Souhlas, zivot vyzaduje zmenu, Valerie se svou pocetnejsi partickou
                        Toastmasters muze zkusit salonek U Bizona, a my se tentokrát
                        presuneme na Zizkov a uvidíme...
                        Jarda