RE: [Preklady] Pred vanocni Powwow/Czechlist/Preklady - 14. prosince 06 v Praze

  • Helga Listen
    Message 1 of 1 , Nov 21, 2006
      Milane, nikdo nevynadal! Jen jsem jako organizatorka upozornila na pravidla
      ktere se jednoduze budou dodrzovat. A, ne, nebudeme to presunout do soukrome
      sfere. Je to vec, ktera se tyka vsech ucastniku a zajemcu! Nikomu nic
      takoveho nehodlam dovolit. Je to nekomercni zalzitost a bude se to
      dodrzovat.
      Helga
      From: Preklady@yahoogroups.com [mailto:Preklady@yahoogroups.com] On Behalf
      Of Helga Listen
      vanocni Powwow/Czechlist/Preklady - 14.
      prosince 06 v Praze

      Ano, ten odkaz na tlumoceni je fakt dobry.
      NE, Milane, nebude to prodejni akce pro tve ruzne produkty!
      Budeme se vseobecne bavit, treba i o prekladatelskych pomuckach, ale
      jakymkoliv snaham ohledne prodeje cehokoliv budu velice razantne zabranit!
      Helga

      --
      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      Überprüft durch AVG.