Re: Pristi utery uz se blizi

    Message 1 of 10 , Nov 2, 2006
      To je skoda, ale ja bych stihat mel. Kardinalni otazka: kde? Tam, co minule?

      Martin

      2. Re: Pristi utery je prvni utery!
      Posted by: "Jaroslav Suchánek" jardas@... jardasuchanek
      Date: Wed Nov 1, 2006 3:10 pm (PST)

      Paroubkova zmizeni bych se docela rad zucastnil, ale tentokrat to bude asi
      beze me
      Uzijte si to!
      Jarda
    • Helga Listen
      Message 2 of 10 , Nov 2, 2006
        Take jsem nad tim premyslela. Vzhledem k tomu, ze ta mexicka ma ponekud malo
        vzduchu k dychanani, bych se pro zatim primlouvala na vraceni se zpet do
        Bizona.
        H.

        Date: Wed Nov 1, 2006 3:10 pm (PST)

        --
        Ausgehende eMail ist virenfrei.
        Überprüft durch AVG.
        Message 3 of 10 , Nov 6, 2006
          Tak jak se tedy dohodneme na ten zítøek? Mnì by nevadilo to nechat
          zatím na té Floøe.

          K.

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Helga Listen" <listen@...> wrote:

> [...]
          ponekud malo
          > vzduchu k dychanani, bych se pro zatim primlouvala na vraceni se

          On Behalf

          Message 4 of 10 , Nov 6, 2006
            Mne ta Flora taky nevadila, ale kdyz Helga touzi po Bizonovi, asi bychom
            meli dame ustoupit. Takze, zitra v sedm u Bizona....
            prijde vubec jeste nekdo krome nas tri? Bedrichu, Rene, anyone?

            Martin

          • Helga Listen
            Message 5 of 10 , Nov 6, 2006
              Flora asi nejde. Tam by byvala byla potreba objednavka.

              Ja bych spise bylo pro Bizona. To uz vsichny znaji.

              Co vy na to?

              H.

              _____

              Tak jak se tedy dohodneme na ten zítøek? Mnì by nevadilo to nechat
              zatím na té Floøe.

              K.

              --- In HYPERLINK

              --
              Ausgehende eMail ist virenfrei.
              Überprüft durch AVG.
              Version: 7.5.431 / Virendatenbank: 268.13.28/518 - Ausgabedatum: 04.11.2006
              17:30

            • Helga Listen
              Message 6 of 10 , Nov 6, 2006
                Helga netouzi po Bizonovi, jen se ji to zda rozumnejsi. Ano dorazim.

                H.

                _____

                napsal(a):
                > There is 1 message in this issue.
                >
                > Topics in this digest:
                >
                > 1. Re: Pristi utery uz se blizi
                > From: kzgafas
                >

                > Message
                > ____________-_________-_________-_________-_________-_________-_
                >
                > 1. Re: Pristi utery uz se blizi
                > Posted by: "kzgafas" HYPERLINK "mailto:kzgafas%40ti.cz"kzgafas@...
                kzgafas

                Message 7 of 10 , Nov 7, 2006
                  Já tan pøijdu, ale pozdìji. Také pøijde Viktor Rylko.

                  K.
                • Terminus Technicus
                  Message 8 of 10 , Nov 26, 2006
                    test only
                  • kzgafas
                    Message 9 of 10 , Nov 28, 2006
                      Although just a test, the subject line is right.
                      One option we might try is Restaurace u Suteru in Palackeho ulice. A
                      friend of mine visited recently, and praised a lot their food/price
                      ratio. Unfortunately, they do not seem to have their own website. What
                      do you think?

                      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Terminus Technicus" <czechlist@...>
                      wrote:

                      > test only

                    • Bedrich Hadziu
                      Message 10 of 10 , Nov 28, 2006
                        "U Suteru" has a good reputation as far as I know. :-)

                        Bedrich Hadziu