Re: Pristi utery je prvni utery!

  • Jaroslav Suchánek
    Message 1 of 3 , Nov 1, 2006
      Paroubkova zmizeni bych se docela rad zucastnil, ale tentokrat to bude asi
      beze me
      Uzijte si to!
      Jarda

      4b. Re: Pristi utery je prvni utery!
      Posted by: "Bedrich Hadziu" bhadziu@... bhadziu
      Date: Wed Nov 1, 2006 11:28 am (PST)

      Dobry vecer,
      stal jsem se clenem Czechlistu teprve nedavno, nicmene nektere jeho
      ucastniky uz znam z JTP/Obcene resp. JTP/Preklady.

      Souhlasim s Helgou.
      Pojdme se v utery vecer sejit a naplanovat, co udelame s Paroubkem. :-)
      Mozna prijde i kouzelnik (ktery ho necha zmizet).
      Hezky vecer,

      Bedrich Hadziu

      Helga Listen <listen@...> wrote:
      Zdravim vsechny,

      Jen mi napadlo, ze bychom se mely nejak domluvit.

      H.