Preklad ceske hymny EN>CS

  • Milan Condak
    Message 1 of 1 , Oct 29, 2006
      Slibil jsem, ze otestuji fungovani PC Translatoru ve Wordu.

      Tady je vysledek prekladu Wordfastem, kteremu se snazi napovidat PC Translator.
      Pro mne tam zbytecne vyskakuje okno s Rozpisem.
      Pro vlozeni prekladu musim zmacknout "n" = podtrzene prvni pismeno slova Nahradit.

      http://www.condak.net/kde/cs/00.html

      Oslavu statniho svatku mam jiz za sebou. Prijemnou zabavu,

      Milan