Smlouva o vzajemnem vydavani zlocincu s USA

  • Iveta Pecinkova - prekladatelsky servis
    Message 1 of 2 , Oct 4, 2006
      Nepojmenovan� dokumentZdravim vsechny,
      neporadi mi nekdo, kde bych nasla text vyse uvedene smlouvy z roku 1925? Uz nejakou dobu googluju, ale text nemohu najit. Mozna jen blbe hledam.
      Predem diky
      Iveta

    • melvyn.geo
      Message 2 of 2 , Oct 4, 2006
        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Iveta Pecinkova - prekladatelsky
        servis" <preklady@...> wrote:

        > Nepojmenovaný dokumentZdravim vsechny,
        > neporadi mi nekdo, kde bych nasla text vyse uvedene smlouvy z roku
        1925? Uz nejakou dobu googluju, ale text nemohu najit. Mozna jen blbe
        hledam.

        Ahoj Iveto,

        Todleto je asi vono:

        http://www.internationalextradition.com/czech_bi.htm

        Kazdopadne tato firma nabizi bezplatne konzultace. Snad by mohli
        pomoct dal.

        S pozdravem,

        Melvyn