Re: Term: primer - chromatography

  • kzgafas
    Message 1 of 6 , Sep 29, 2006
      To pojivo tam skutecne nepatri. Zjistil jsem, ze je to primer
      (priming) ve smyslu jako se pouziva pro "zalití" cerpadla, kdyz se
      spousti, aby nesalo vzduch. Tedy v chomatografii roztok, který
      zrejme sloupec nasytí, zaplni, vytesni všechny vzduchove bubliny,
      atd. Bohuzel primer se nehodi nechavat, protoze primer se v cj
      nechava takto v uplne jinem kontextu (DNA primer). Potom jeste jde o
      sloveso, popr. pridavne jmeno (prime-priming).

      > Moc se mi to nezda - pojivo ceho??? Tech hitu na Googlu je pravda
      dost,
      > ale kdyz se na ne podivat zblizka, moc relevantni nejsou. Nemuze
      to byt
      > nejaka zakladova barva, nebo vrstva neceho? Kazdopadne bych zkusil
      dotaz
      > na zakaznika, v nouzi bych nechal primer. Pokud je to opravdu pro
      > chemiky, ti tomu stejne jinak nerikaji.
      >
      > M.

      ___

      [mailto:Czechlist@yahoogroups.com] On Behalf Of kzgafas
      No

      s=97359714/grpId=328964/grpspId=1600043588/msgId=31987/stime=11594448
      14/nc1=3848475/nc2=3848632/nc3=3848528"