Re: HELP: Clinical Data Management

  • melvyn.geo
    Message 1 of 4 , Sep 24, 2006
      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@...> wrote:

      > Neznáte nìkdo nìjaký víceménì, ale spíše více než ménì - používaný
      > ekvivalent v èeštinì?

      FWIW vsiml jsem si ve sve praci, ze se v takovych kontextech hodne
      vyskytuje vyraz "rizeni informaci" spis nez rizeni dat apod. Anebo slo
      by to takhle:

      Holandsti poskytovatele lekarske pece v soucasne dobe pouzivaji
      automatizovane systemy pro spravu klinickych informaci jednotlivych
      pacientu. ...
      www.ness.com/CZ/News/060223_Ness_dbMotion_LUMC.htm

      ?