HELP: Clinical Data Management

  • kzgafas
    Message 1 of 4 , Sep 23, 2006
      Neznáte nìkdo nìjaký víceménì, ale spíše více než ménì - používaný
      ekvivalent v èeštinì?

      Díky,

      K.
    • Jarda
      Message 2 of 4 , Sep 24, 2006
        Ahoj, Kostasi!
        Nevím, jestli je to bezne uzívaný termín (Google vrátil jen jeden nález), ale pripadá mi zcela normální prelozit to jako "správa klinických dat". Mozná by se to dalo "zlidstit" na "práce s klinickými údaji", jenze to uz zase muze být sirsí mnozina cinností nez ta puvodní.
        S pozdravem,
        Jarda
        Message 3 of 4 , Sep 24, 2006
          Sber/zpracovani/evidence klinickych udaju.
          Take your pick based on context, or use all if no clear context
          available. Don't think yoiu would find anything more pouzivane...

          hth
          Martin

        • melvyn.geo
          Message 4 of 4 , Sep 24, 2006
            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "kzgafas" <kzgafas@...> wrote:

            > Neznáte nìkdo nìjaký víceménì, ale spíše více než ménì - používaný
            > ekvivalent v èeštinì?

            FWIW vsiml jsem si ve sve praci, ze se v takovych kontextech hodne
            vyskytuje vyraz "rizeni informaci" spis nez rizeni dat apod. Anebo slo
            by to takhle:

            Holandsti poskytovatele lekarske pece v soucasne dobe pouzivaji
            automatizovane systemy pro spravu klinickych informaci jednotlivych
            pacientu. ...
            www.ness.com/CZ/News/060223_Ness_dbMotion_LUMC.htm

            ?