Re: Virusovy program

    Message 1 of 4 , Dec 13, 1999
      Kostasi:

      > Potreboval bych poradit. V poslednim tydnu jsem dostal od nekolika
      prijemcu zpravu, ze muj attachment obsahoval viry.

      Neni sice jasne jake soubory se ti zavirovaly, ale asi to budou dokumenty
      Word. Nedavno jsem mel stejny problem (Michael si mozna vzpomene) s
      makrovirem W97/Marker. Me pomohla navsteva http://www.grisoft.cz . Je mozne
      si tam stahnout demoverzi AVG6, velice slusneho progamu. Demo ma pouze
      casove funkce (30 dni).

      Mnoho zdaru. Viry jsou potvory. Ja ted zrovna prechazim nejaku slabsi
      chripku. To mi pripomina, ze jsem si jeste nekoupil sve grepy.

      Jirka Bolech
      Liberec, CR