a zase jednou - ceny!

  • Helga Listen
    Message 1 of 2 , Sep 4, 2006
      Zdravim vsechny po dovolene a mam hned dotaz:

      Dnes se mi ozvala prazska agentura, se kterou jsem v minulosti uz nekolik
      zakazek realisovala. Chteli po mne (jako rodily mluvci ciloveho jazyka)
      preklad zhruba 20ti NS do stredy v poledne (t.j. ani ne 48 hod.) a nabizeli
      270 Kc za NS.

      Nevim, existuje jeste nejaky r.m. ktery by za takovou cenu delal, ke vsemu
      pravni text?

      Zakazku jsem odmitala � tak spatne na tom jeste nejsem...

      Nebo jsem nesmirne narocna ci draha?

      Helga

      --
      Ausgehende eMail ist virenfrei.
      �berpr�ft durch AVG Anti-Virus.

      Message 2 of 2 , Sep 4, 2006
        Ahoj Helgo,

        myslim, ze jsi udelala dobre!!!!! Ja jsem mela podobne dilema, dokonce jeste za horsi cenu . Jedna znama ceska firma chtela preklad (dost slozity) a rychle za 220CZK za NS. Nevim jestli jsou lide, kteri za tyto ceny prekladaji?????? Ale radeji jsem to odmitla, take na tom nejsem tak spatne, ale asi
        to prece jenom nekde dostavaji.

        Je tu rozdil mezi anglictinou a nemcinou - co se tyce cen??????

        Liba