HELP: meter cupboard

  • kzgafas
    Message 1 of 7 , Aug 7, 2006
      Confused about the term "meter cupboard".

      Context:
      Do not place the antenna in the meter cupboard.

      Maybe "nábytek, skøínì"?

      Thank you in advance,

      K.
      Message 2 of 7 , Aug 7, 2006
        Nazdar Kostasi,

        zkus toto souslovi hledat na webu. Je to celkem bezne spojeni. "Cupboard"
        tady znamena "skrin" nebo "skrinku", pripadne "kryt", "rozvadec" nebo tak
        neco...

      • kzgafas
        Message 3 of 7 , Aug 7, 2006
          Ze by to byla merici skrin?

          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Jirka Bolech" <jirka.bolech@...>
          wrote:

          > Nazdar Kostasi,
          >
          > zkus toto souslovi hledat na webu. Je to celkem bezne
          spojeni. "Cupboard"
          > tady znamena "skrin" nebo "skrinku", pripadne "kryt", "rozvadec"
          nebo tak
          > neco...
          >
          > Jirka Bolech
          > --
          2.8.2006

        • kzgafas
          Message 4 of 7 , Aug 7, 2006
            Nebo rozvodna skrin? Ja jsem elektrikar na baterky.

            K.

            Message 5 of 7 , Aug 7, 2006
              > Ze by to byla merici skrin?

              Spise "skrin mericiho pristroje", asi "skrin elektromerice" nebo "skrin
              elektrohodin", pokud to vyplyva ze souvislosti. Proste to, v cem je je ten
              'meter' umisten a uzavren. Ta veta v tvem puvodnim dotazu rika, ze se do te
              skrine nema umistovat antena, proste ma byt asi nekde venku...

            • Gerald Turner
              Message 6 of 7 , Aug 7, 2006
                The meter cupboard when I was growing up in Britain was a "kumbalik" where
                the electricity meter was located. I think that might be what is intended
                here.

                HTH

                Gerry

                --
                Czech-In Translations
                V lesíčku 5

                Experience*Style*Precision

              • Terminus Technicus
                Message 7 of 7 , Aug 8, 2006
                  "Skrin elektomeru" zni dost oficialne a asi se tam bude hodit..

                  --
                  Czech-In Translations
                  V lesíčku 5
                  150 00 Prague 5