Re: [Czechlist] Re: CZ-EN (ucetnictvi)

  • Prekladatelsky servis Pecinkova
    Message 1 of 3 , Jun 20, 2006
      No to si nejsem jista, protoze "prime costs" jsou v podstate "direct costs"
      bez "overhead" (alespon podle definic, ktere jsme nasla), ale "vlastni
      naklady" zahrnuji i cast vyrobnich rezijnich nakladu podle stavu
      rozpracovanosti. Takze s "prime costs" bych byla opatrnejsi, ale zase nejsem
      ani ekonom ani ucetni.
      Iveta