QUERY: formulare priznani k dani pro Ceskou republiku v anglictine

    Message 1 of 1 , May 17, 2006
      Zdravim:

      nevybavuje se mi, ze by zde nekdy probehla informace o tom, zda jsou nekde k
      dispozici formulare danovych priznani pro Ceskou republiku v anglictine.
      Shanim ted konkretne formular Priznani k dani z prijmu pravnickych osob. Na
      strankach ministerstva financi jsem to nenasel ani v cestine (webove stranky
      predelane, stare zalozky nefunkcni...).

      Vite nekdo o nejakem zdroji takovych dokumentu?