Re: TERM - vazena cena

  • tomas_barendregt
    Message 1 of 3 , May 2, 2006
      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "magda.ferstlova" <ferstl@...> wrote:

      > Millennium v podobnych situacich nabizi WEIGHTED, nicmene Google to
      > nepotvrzuje.

      Ahoj Magdo,

      ja myslim, ze to Google potvrzuje - "weighted price" ma vice nez
      120.000 nalezených odkazu. Jeste popularnejsi je "weighted average
      price" (pres 500.000 odkazu), coz by byla moje volba prekladu (bez
      dalsiho kontextu). Anglicky ekvivalent ale podle mne muze
      namisto "price" take byt "cost", napriklad "weighted average cost" se
      pouziva pro oceneni zasob a v cestine to tedy bude cena a ne naklady (a
      na Googlu je skoro 700.000 odkazu).

      Tom
    • magda.ferstlova
      Message 2 of 3 , May 2, 2006
        Tome, dekuji, pri hledani na google jsem udelala preklep, koncim a jdu
        radeji na cerstvy vzduch :)
        Magda