Re: [Czechlist] Term: EN-CZ (vedouci disertace/diplomove prace)

  • Miluse Saskova-Pierce
    Message 1 of 6 , Apr 5 5:39 AM
      U nas se tomu rika Dissertation Director, Thesis Director.

      Mila

      Dr. Mila Saskova-Pierce
      Minor Languages Section Head
      Department of Modern Languages
      1133 Oldfather Hall
      University of Nebraska at Lincoln
      NE 68588-0315

      e-mail: msaskova-pierce1@...

      Tel: (402) 472 1336
      Fax: (402) 472 0327

      Message 2 of 6 , Apr 5 5:54 AM
        We call this a dissertation advisor.

        Jamie

        On Apr 5, 2006, at 8:29 AM, Iveta Pecinkova - preklady a tlumoceni
        wrote:

        > Nepojmenovaný dokumentDobre odpoledne,
        > jak byste prelozili uvedeny termin.
        > Predem dekuji za radu.