TERM: senior vice-president

  • magda.ferstlova
    Message 1 of 2 , Apr 4, 2006
      Zkusenejsi kolegove, co by v cestine odpovidalo pozici - SENIOR
      VICE-PRESIDENT?

      Kontext:

      XY was appointed as Senior Vice-President, Human Resources in March 2001

      Magda
    • Petr Veselý
      Message 2 of 2 , Apr 4, 2006
        Ahoj,

        napada me treba "prvni viceprezident, urcite by sel pouzit i "namestek". Asi
        bude zalezet, jestli je ta pozice ve firme nebo v administrative.

        Petr