Re: [Czechlist] tutu nunu

    Message 1 of 14 , Apr 3, 2006
      Co treba "num-num"? Ale treba to pasuje nekam uplne jinam ...
      Honza
    • Terminus Technicus
      Message 2 of 14 , Apr 3, 2006
        Pokud vim, tak direct ekvivalent neexistuje, taky jsem po tom patral, kdyz
        jsem chtel na dite mluvit anglicky a neslo mi to pres hubu (ne ze bych na
        nej delal tutu nunu)... jedna znama mi celkem pravdive (IMHO) rekla, ze v
        Americe se na deti proste jen pisti "he's so cute" atd.
        Vubec pokud jsem si kdy v zahr vsimnul, tak babytalk je v ENG o dost bliz
        adulttalku, mozna jednodussi, ale nejsu tam takove rozdily - asi dusledek
        absence nekterych gramatickych vujadrovacich prostredku? (uz vidim, jak
        dostanu vynadano..)

        Message 3 of 14 , Apr 3, 2006
          --- In Czechlist@yahoogroups.com, Vlastimila Palíková <vlastimila@...>
          wrote:

> [...]
          na mala
          > miminka (nebo mezi zamilovanymi, u nichz doslo k (nekdy) prechodnemu

          Normalne sislame coochicoo (18,000 vyskytu na Google)
          acoochicoochicooo apod, kdyz mluvime nezne s nemluvnaty a milacky.
          Nebo Goo goo goo. Acoochicoochi goo goo goo a permutace.

          A kdo teda rek, ze nemame jazykove prostredky, abychom uplne
          zpitomneli s nemluvnaty?!! Oo's a pwetty lickw boy den, eh? EH? Just
          like his daddy-poos, eh? A goo goo goo etc.

          A zdrobneliny urcite mame (viz archiv), jenomze je nepouzivame jen tak
          s kazdym, rozumite.

          Googoogajoob ("I am the Walrus" Lennon/McCartney)

          M.
        • Gerald Turner
          Message 4 of 14 , Apr 3, 2006
            Coochie coo, coochie coochie coo!

            Who's a diddums den?

            Gerry

            On 03/04/06, Terminus Technicus <czechlist@...> wrote:
> [...]
            > adulttalku, mozna jednodussi, ale nejsu tam takove rozdily - asi dusledek
            > absence nekterych gramatickych vujadrovacich prostredku? (uz vidim, jak

            Czech-In Translations
            V lesíčku 5
            150 00 Prague 5
            Czech Republic
            Tel/fax: ++ 420 235 357 194

            Experience*Style*Precision
          • Vlastimila Palíková
            Message 5 of 14 , Apr 3, 2006
              Super!!! Dekuju vsem. (ted uz vim, proc moje (dospele) deti na me delaji to
              "kuci kuci" (s hackama), kdyz se vztekam. Jak se ty jazyky plizive
              proplitaji. Zdravim, Vlasta

              Message 6 of 14 , Apr 3, 2006
                Coz mi pripomina, ze jsem uz premyslel, jak prelozit nazev pisnicky
                "Hoochie coochie man" - vite nekdo?
                Honza
              • Miluse Saskova-Pierce
                Message 7 of 14 , Apr 3, 2006
                  See http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Hoochie+Koochie

                  Also Hoochie Koochie is a (belly) dance with sexual connotation.
                  Dr. Mila Saskova-Pierce
                  Minor Languages Section Head
                  Department of Modern Languages
                  1133 Oldfather Hall