nabídka překladu IT prezentace

  • Jaromír
    Message 1 of 1 , Mar 24, 2006
      Hezké jarní (konečně!) odpoledne ;-) přistála
      mi tu poměrně rozsáhlá prezentace (cca 6000 slov) pro
      velkého a dobrého klienta z IT, která musí být hotová
      v úterý 28. března ráno a já ji už nemĹŻžu
      stihnout. Nemáte někdo chuĹĽ se do toho pustit? Týká se
      to softwaru, informačních technologií a služeb, je to v
      OpenOffice.org (poslední trados 2006 tenhle formát umí).
      MĹŻžete se mi ozvat nejlépe offlist na telefonu 603 155 417,
      na skype jaromir.vicari, icq 138496646 nebo na e-mailu
      jaromir@.... dík! Jaromír Vicari