RE: [Czechlist] Re: Twisted light

  • Vlastimila Palíková
    Message 1 of 10 , Mar 1, 2006
      Koncepce "stocene svetlo" a "stacet rovinu polarizovaneho svetla" ale nejsou
      stejne, pojem "stacet svetlo" nelze pouzit jako generalizaci pojmu "stacet
      rovinu polarizovaneho svetla". Ja bych "stocene svetlo" radeji nepouzivala.
      "Svetelny vir" je znamy pojem. BTW, jsem promovany fyzik (optoelektronika).

      Vlasta Palikova

      Message 2 of 10 , Mar 1, 2006
        Pani kolegyne,

        jiste máte pravdu, kdyz jste na matfyzu vydrzela déle nez já, ale
        jen bych poznamenal, ze jsem netvrdil, ze pojem "stacet svetlo" je
        generalizace pojmu "stacet rovinu polarizovaneho svetla" apod. Pouze
        jsem navrhoval pouzití termínu "stácet svetlo" jako svého druhu
        elipsu pro termín "stacet rovinu polarizovaneho svetla", podobne
        jako muzeme ríci "dal mu pestí" místo "dal mu pestí do hlavy"
        nebo "skocil do sedla" místo "skocil do sedla na hrbete kone".

        Zdraví

        I.S.

        Pozn. slovo "elipsa" je tu pouzito jako lingvistický pojem.

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, Vlastimila Palíková
        <vlastimila@...> wrote:

> [...]
        nepouzivala.
        > "Svetelny vir" je znamy pojem. BTW, jsem promovany fyzik

        On Behalf