Mausarm & Katzenbuckel

  • Pecinkova - prekladatelsky servis
    Message 1 of 5 , Nov 3, 2005
      Nepojmenovan� dokument
      Zdravim vsechny, co pracuji,
      mohl by mi prosim nektery kolega nemcinar poradit, jak si mam vylozit nazev konference, ktera se konala v ramci Evropskeho tydne (BOZP) 2000. Kontext nemam, ale cele se to mota kolem "muskuloskeletalnich poruch". Nasla jsem, ze "katzenbuckel" je kocici hrbet, coz je mi v souvislosti s temi zady jasne, ale jak si vylozit "mausarm" fakt netusim.

      Predem dekuji
      Iveta

    • iseykora
      Message 2 of 5 , Nov 4, 2005
        Nasel jsem:

        RSI-Syndrom (Repetitive Strain Injury Syndrom, "Mausarm")

        Igor

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Pecinkova - prekladatelsky

        Message 3 of 5 , Nov 4, 2005
          Mausarm by mohla byt ta moderni choroba zpusobena castym klikanim mysi
          (monotonni pohyb zapesti)
        • Pecinkova - prekladatelsky servis
          Message 4 of 5 , Nov 4, 2005
            Dekuji, dekuji.
            Mluvila jsem s Helgou, ktera mi vse objasnila. Ach ty mysi.
            S pozdravem

            Message 5 of 5 , Nov 4, 2005
              cili zrejme syndrom karpalniho tunelu, ze....
              Martin