Re: Pristi utery je 1. utery!

  • Jaroslav Suchánek
    Message 1 of 7 , Oct 30, 2005
      Ahoj Hanko a ostatni bloudici, najdes to snadno, je to Stefanikova
      44, Praha 5, mezi Arbesovym namestim a namestim, kde staval rusky
      tank, skoro naproti divadlu Svandy dudaka, tramvay 9 a 12. Jde se do
      prujezdu a po schodech dolu.
      Jarda

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, Hana Viansová <bebeebeee@s...>
      wrote:

      > Jardo, prosím tì, vìdìl bys adresu? Je¹tì jsem tam nebyla, doufám,
      ¾e
      > tentokrát koneènì dorazím. Nebo tøeba zastávku tramvaje a struèný
      popis
      > cesty.
      > Díky moc
      > Hanka