Re: Existuje glosar pro CAT terminologii? // Bylo RE: [Czechlist] automaticky prekladac textov//

  • Petr Veselý
    Message 1 of 3 , Sep 30, 2005
      To je krasny priklad toho, ze Vitou uvadene tvrzeni "everybody's Mentalese
      is roughly the same" neplati!!! :-)
      V podstate to je ale nase selhani, jako prekladatele bychom prece meli byt
      schopni desifrovat i trochu spletitejsi produkty neci neprilis strukturovane
      mysli, ne?
      Pravda, stylisticky je to trochu kostrbate, ale ruku na srdce, Jardo, urcite
      jsi uz lustil vetsi zahady...ze ty chces jen trochu poskadlit Milana?

      Pri teto prilezitosti se musim pochlubit perlou, ktera se zaskvela v jednom
      textu, ktery jsem nedavno prekladal:

      postihnuti' zrea'lneni' cen z titulu inflace

      no neni to krasa?

      Petr