Re: Fw: [Czechlist] 1. vyroci uternych setkani!!!

  • kzgafas
    Message 1 of 5 , Sep 1, 2005
      Jarda napsal:

      Ale máme to zamluvené, 6.4.od 18:00 v salonku na "Czechlist".
      Felice, Budecska 10, Praha 2 (tel: 224 247 012)
      nad Nam. miru cca 250 metru nahoru po Francouzske a pak par desitek
      metru
      vlevo.

      K.

      --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Pavel Trusina" <pt@p...> wrote:
      > Mile kolegyne a mili kolegove,
      >
      > v utery 6. zari mam po case pred sebou opet dlouhou cestu
      z "Valasskeho
      > kralovstvi" do "stolice ceske".
      > V kolik hodin zacina to setkani "na tomto chatu pritomnich" v
      avizovane
      > hospudce Felicie?
      > Diky a zdravim
      >
      > Pavel

      Felice,
      > Budecska 10, Praha 2.
      >

      > Nektery z Vas si tuto hospodu urcite pamatuji, byli jsme tam nekdy
      na podzim
      > lonskeho ci predlonskeho roku a libilo se nam.
      >

      > Helga
      >

      > --
      > Ausgehende E-Mail ist virenfrei.
      > Überprüft durch AVG Antivirensystem.
      > Version: 7.0.344 / Virendatenbank: 267.10.17/84 - Ausgabedatum:
      29.8.2005

      Message 2 of 5 , Sep 1, 2005
        Predpokladam, ze Kosta chtel rict 6.9.....
        Martin

      • Helga Listen
        Message 3 of 5 , Sep 1, 2005
          Ty ale jsi punktickar :-)))

          H.

          kzgafas wrote:

> [...]
          >Felice, Budecska 10, Praha 2 (tel: 224 247 012)
          >nad Nam. miru cca 250 metru nahoru po Francouzske a pak par desitek

          �berpr�ft durch AVG Antivirensystem.
          Version: 7.0.344 / Virendatenbank: 267.10.18/86 - Ausgabedatum: 31.8.2005

        • Jaroslav Suchánek
          Message 4 of 5 , Sep 1, 2005
            Kosta jenom prenesl mou zpravu, ja se moc omlouvam za mystifikaci, uz
            dvakrat jsem to datum popletl!
            Budu muset zacit se sebou neco delat!
            Jsem jeste porad na chalupe a bezi mi tu cas trochu jinak.
            Tak jeste jednou: je to utery 6. zari 2005 cca od 18:00.
            Adresa plati, FELICE, Budecska 10, Praha 2-Vinohrady.
            Jarda

            --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Helga Listen" <listen@p...> wrote:
            > Ty ale jsi punktickar :-)))
            >

            > H.