Fw: [Czechlist] 1. vyroci uternych setkani!!!

  • Pavel Trusina
    Message 1 of 5 , Sep 1, 2005
      Mile kolegyne a mili kolegove,

      v utery 6. zari mam po case pred sebou opet dlouhou cestu z "Valasskeho
      kralovstvi" do "stolice ceske".
      V kolik hodin zacina to setkani "na tomto chatu pritomnich" v avizovane
      hospudce Felicie?
      Diky a zdravim

      Pavel

      Message 2 of 5 , Sep 1, 2005
        Jarda napsal:

        Ale máme to zamluvené, 6.4.od 18:00 v salonku na "Czechlist".
        Felice, Budecska 10, Praha 2 (tel: 224 247 012)
        nad Nam. miru cca 250 metru nahoru po Francouzske a pak par desitek
        metru
        vlevo.

        K.

        Message 3 of 5 , Sep 1, 2005
          Predpokladam, ze Kosta chtel rict 6.9.....
          Martin

        • Helga Listen
          Message 4 of 5 , Sep 1, 2005
            Ty ale jsi punktickar :-)))

            H.

            kzgafas wrote:

> [...]
            >Felice, Budecska 10, Praha 2 (tel: 224 247 012)
            >nad Nam. miru cca 250 metru nahoru po Francouzske a pak par desitek

            �berpr�ft durch AVG Antivirensystem.
            Version: 7.0.344 / Virendatenbank: 267.10.18/86 - Ausgabedatum: 31.8.2005

          • Jaroslav Suchánek
            Message 5 of 5 , Sep 1, 2005
              Kosta jenom prenesl mou zpravu, ja se moc omlouvam za mystifikaci, uz
              dvakrat jsem to datum popletl!
              Budu muset zacit se sebou neco delat!
              Jsem jeste porad na chalupe a bezi mi tu cas trochu jinak.
              Tak jeste jednou: je to utery 6. zari 2005 cca od 18:00.
              Adresa plati, FELICE, Budecska 10, Praha 2-Vinohrady.
              Jarda

              --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Helga Listen" <listen@p...> wrote:
              > Ty ale jsi punktickar :-)))
              >

              > H.