Re: [Czechlist] re: American citizen needs help getting Zivnost

  • Zdenek Mikan
    Message 1 of 7 , Aug 23, 2005
      Neni to uplne jednoduchy ani pro cesky obcany: k vystaveni ZL jsem
      potreboval vypis z rejstriku trestu, potvrzeni financniho uradu, ze
      nedluzim na danich, a potvrzeni spravy socialniho zabezpeceni, ze
      nedluzim na socialni dani... Samozrejme ze rejstrik trestu, FU a PSSZ
      jsou samostatne urady, sidlici pro Prahu 6 pomerne daleko od sebe.

      Zdenek