Re: ZITRA je 1. utery!!! (tedy uz bylo)

  • Jaroslav Suchánek
    Message 1 of 7 , Aug 8, 2005
      Ahoj,
      prave jsem se vratil z nadherné dovolené z Cornwalu a prokousavam se tady
      asi milionem zprav.
      Kolik se vás minulý týden seslo?
      Co se týče dodržování pitného režimu zítra, kdyby se to někomu hodilo, dejte
      mi vědět.
      Jarda

    • ing.Šárka Rubková
      Message 2 of 7 , Aug 8, 2005
        Ja bysem mohla
        Pitny rezim je treba dodrzovat!!!

      • Jiri Klima
        Message 3 of 7 , Aug 8, 2005
          Ja jeste nevim.
          Mimochodem, kdo ma porad chodit tak casto
          vymesovat pri dodrzovani pitneho rezimu!
          Jirka

> [...]
          > asi milionem zprav.
          > Kolik se vás minulý týden seslo?
          > Co se týče dodržování pitného režimu zítra,

          Czechlist resources:
          http://www.bohemica.com/czechtranslation

        • Helga Listen
          Message 4 of 7 , Aug 8, 2005
            Ja snad take!

            H.

> [...]
            > asi milionem zprav.
            > Kolik se vás minulý týden seslo?
            > Co se týče dodržování pitného režimu zítra, kdyby se to někomu

            Ausgehende E-Mail ist virenfrei.
            Überprüft durch AVG Antivirensystem.
            Version: 7.0.338 / Virendatenbank: 267.10.2/65 - Ausgabedatum: 7.8.2005
          • martina.silpoch@sbcglobal.net
            Message 5 of 7 , Aug 8, 2005
              Zdravim vsechny a diky za pripominku o dodrzovani pitneho rezimu:) Do
              Prahy to teda nezvladnu, ale budu dodrzovat s vami...to co mi lezi na
              stole k revizi vyzaduje aspon nekolik poradnych sklenic...neceho hodne
              silneho! :)

            • Jaroslav Suchánek
              Message 6 of 7 , Aug 8, 2005
                OK, budu se tesit, mam nejake zarizovani po meste a tak spojim prijemne s
                uzitecnym.
                Jarda

              • kzgafas
                Message 7 of 7 , Aug 8, 2005