ZITRA je 1. utery!!!

  • Helga Listen
    Message 1 of 8 , Aug 1, 2005
      Tak, Vy tam venku v ruznych koutkach Prahy a kokoli,

      Hlasil se mi Jirka Klima, s dotazem, jestli zitra neco bude ci nikoliv A
      PROTOZE v momentalnich vedrech je NUTNO dodrzet PITNI REZIM jsme rozhodly,
      ze zitra budeme opet u BIZONA.

      Dejte vedet, kdo jeste hodlate dorazit.

      Znasim se zareservovat stul na 18:30.

      Helga

      --
      Ausgehende E-Mail ist virenfrei.
      �berpr�ft durch AVG Antivirensystem.

    • Helga Listen
      Message 2 of 8 , Aug 1, 2005
        Vesely Bison (Praha 5, Stefanikova 44) je objednan na zitra 18:30, ale
        bohuzel meli misto jen dole, zahrada uz je obzasena.

        Helga

[...]

        Überprüft durch AVG Antivirensystem.
        Version: 7.0.338 / Virendatenbank: 267.9.7/60 - Ausgabedatum: 28.7.2005
      • kzgafas
        Message 3 of 8 , Aug 1, 2005
          --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Helga Listen" <listen@p...> wrote:
> [...]
          nikoliv A
          > PROTOZE v momentalnich vedrech je NUTNO dodrzet PITNI REZIM jsme

          Ale Jarda minule rikal, ze by rad, aby se to v srpnu posunulo o
          tyden.

          K.
        • Helga Listen
          Message 4 of 8 , Aug 1, 2005
            V tom pripade budeme muset dodrzovat pitny rezim i pristi tyden!

            Pokud to rekl, jsem to asi nevnimala � nebo zapomela (v mem veku se to
            bohuzel stava!).

            Kazdopadne mame rezervaci na zitra 18:30 � uvidime kdo bude mit cas a
            naladu.

            Message 5 of 8 , Aug 1, 2005
              Jak jsem byl prislibil, zítra prijdu - 18,30. Snad
              tam nebudu sam.
              Jirka

[...]

              removed]

              Czechlist resources: