Re: [Czechlist] TERM: audio enabled switch

  • culka@ttc.cz
    Message 1 of 9 , Jul 10, 2005
      Ahoj Martino,
      ano, taky jsem z tech postizenych, je to kombinace prekladani a vymysleni -
      zitra musim dodat odpovedi na otazky ceskemu zakaznikovi a potreboval jsem k
      tomu napovedu od italskeho vyrobce (takze anglictina).

      Ja bych to videl jako akusticky spinac nebo spinac s akustickym ovladanim,
      ovsem switch muze byt taky ustredna, pak ale nevim, co s tou akustikou. Mas
      nejaky kontext?
      Footprint by tady mohl byt pudorys - zarizeni zabere malo mista, plochy. Muze
      to byt?
      Honza

    • Jaroslav Suchánek
      Message 2 of 9 , Jul 10, 2005
        Jakeho zarizeni se to tyka? Jedna se asi o nejaky prepinac aktivujici zvuk,
        nemas vic kontextu?

        Footprint je v tomto pripade zrejme pudorys, rozmer zakladny atd.
        HTH
        Jarda

        > Message: 1
        > Date: Sat, 09 Jul 2005 23:39:20 -0000
        > From: "Martina Silpoch" <mmsilpoch@...>
        > Subject: TERM: audio enabled switch
        >
        > Ahoj vsichni, teda aspon ti chudaci, co taky o vikendu makaji:), mam
        > totalni blok a vubec si nejsem jista co vyrobit v cestine s "audio
        > enabled switches".
        >
        > Kdysi davno se tu diskutovalo o "footprint", ale nemuyu to najit. Co
        > byste doporucili ve vete, kde zarizeni ma velmi maly "footprint".?
        >
        > TIA, Martina
      • ing.Sárka Rubková
        Message 3 of 9 , Jul 10, 2005
          Spis zvukem aktivovany prepinac, ne?

          Ale chtelo by to vic kontextu

          ing. arch. Sarka Rubkova
          preklady, tlumocení
          (translations, interpreting)
          Anglictina, slovenstina, cestina (English, Slovak, Czech)
          Sibeliova 1003/23
          16200 Praha 6
          Tel.: 00420 220518582
          Fax: 00420 220518581
          Cell: 00420 605446504
          E-mail: rubkova@...

        • Martina Silpoch
          Message 4 of 9 , Jul 10, 2005
            Diky vsem taky makajicim chudakum,
            kontext je tadyhle:
            The XX and XX are designed for multiple platforms users, fast-paced
            SOHO environments and technology enthusiasts. The 2 port XX allows
            the connection of two, the 4-port XX of four different computer
            systems. The audio enabled switches incorporate a 2 port USB 2.0
            Hub and an Ethernet Hub, which eliminate the need to purchase
            separate hubs or external peripherals, such as print servers, modem
            splitters or the like.

            Co byste jako technici doporucili pro ty p..... spinace? jo, btw
            jsou to KVM (keyboard, video mouse) switches.

            Pudorys a ostatni jsou skvely napady:) to je uzasny - kdyz to clovek
            vidi, je to jasny jak facka!

            M.

            Message 5 of 9 , Jul 10, 2005
              Ahoj Martino,

              z toho odstavecku je patrne, ze se jedna o zarizeni pro propojeni pocitacu
              do mistni site. Pokud vim, tak 'KVM switch' je v ramci mistni pocitacove
              site takova krabicka na rozbocovani/slucovani pripojeni techto periferii
              (klavesnice, monitor, mys) vetsinou za ucelem ovladani nekolika pocitacu z
              jednoho mista. V cestine se pouziva normalne anglicke "KVM switch"
              (napriklad tady:
              http://shop.lealcomputer.cz/detaily.php?kod=FAMRV212B&hodnoceni=1). Videl
              jsem i cestejsi "prepinac" nebo "slucovac"
              (http://www.lito.cz/product.php?productid=2987&cat=10&).

              To, ze je takove zarizeni 'audio enabled' bych videl na stejnou funkci i pro
              zvukove vystupy z ovladanych pocitacu. Alespon tak to vypada, kdyz se mrknu
              treba na
              http://h18004.www1.hp.com/products/quickspecs/12088_na/12088_na.pdf, hlavne
              az na konci dokumentu. Aha. nejenom vystupy, ale i vstupy; to jsem nasel na
              http://www.pcmall.com/pcmall/shop/detail~dpno~547049.asp. Mozna budes chtit
              pouzit popisny preklad.

              "Footprint" je us asi jasne. Proste kolik mista, prisne receno z hlediska
              pudorysu, to zarizeni zabere, at jiz se to nazve jakkoliv...
              Jirka Bolech
            • Martina Silpoch
              Message 6 of 9 , Jul 10, 2005
                Jirko, dikz moc. To je presne VONO! Uz je to opsane (spis okecane) a
                poslane, stranky zalozene na priste.
                M.

                --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Jirka Bolech" <jirka.bolech@s...>