Re: [Czechlist] TERM: audio enabled switch

  • culka@ttc.cz
    Message 1 of 9 , Jul 10, 2005
      Ahoj Martino,
      ano, taky jsem z tech postizenych, je to kombinace prekladani a vymysleni -
      zitra musim dodat odpovedi na otazky ceskemu zakaznikovi a potreboval jsem k
      tomu napovedu od italskeho vyrobce (takze anglictina).

      Ja bych to videl jako akusticky spinac nebo spinac s akustickym ovladanim,
      ovsem switch muze byt taky ustredna, pak ale nevim, co s tou akustikou. Mas
      nejaky kontext?
      Footprint by tady mohl byt pudorys - zarizeni zabere malo mista, plochy. Muze
      to byt?
      Honza

    • Martina Silpoch
      Message 2 of 9 , Jul 10, 2005
        Diky Milane,
        ty "switches" problem nejsou, slo me o to, co se dela bezne
        s "audio enabled", spatne jsem to vyjadrila:(
        Bohuzel, ani jeden "tvuj" footprint se nehodi. Mam az do pulnoci
        nad tim premyslet.
        M.

        --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Milan Condak" <Milan.Condak@w...>

      • Jaroslav Suchánek
        Message 3 of 9 , Jul 10, 2005
          Jakeho zarizeni se to tyka? Jedna se asi o nejaky prepinac aktivujici zvuk,
          nemas vic kontextu?

          Footprint je v tomto pripade zrejme pudorys, rozmer zakladny atd.
          HTH
          Jarda

          > Message: 1
          > Date: Sat, 09 Jul 2005 23:39:20 -0000
          > From: "Martina Silpoch" <mmsilpoch@...>
          > Subject: TERM: audio enabled switch
          >
          > Ahoj vsichni, teda aspon ti chudaci, co taky o vikendu makaji:), mam
          > totalni blok a vubec si nejsem jista co vyrobit v cestine s "audio
          > enabled switches".
          >
          > Kdysi davno se tu diskutovalo o "footprint", ale nemuyu to najit. Co
          > byste doporucili ve vete, kde zarizeni ma velmi maly "footprint".?
          >
          > TIA, Martina
        • ing.Sárka Rubková
          Message 4 of 9 , Jul 10, 2005
            Spis zvukem aktivovany prepinac, ne?

            Ale chtelo by to vic kontextu

            ing. arch. Sarka Rubkova
            preklady, tlumocení
            (translations, interpreting)
            Anglictina, slovenstina, cestina (English, Slovak, Czech)
            Sibeliova 1003/23
            16200 Praha 6
            Tel.: 00420 220518582
            Fax: 00420 220518581
            Cell: 00420 605446504
            E-mail: rubkova@...

          • Martina Silpoch
            Message 5 of 9 , Jul 10, 2005
              Diky vsem taky makajicim chudakum,
              kontext je tadyhle:
              The XX and XX are designed for multiple platforms users, fast-paced
              SOHO environments and technology enthusiasts. The 2 port XX allows
              the connection of two, the 4-port XX of four different computer
              systems. The audio enabled switches incorporate a 2 port USB 2.0
              Hub and an Ethernet Hub, which eliminate the need to purchase
              separate hubs or external peripherals, such as print servers, modem
              splitters or the like.

              Co byste jako technici doporucili pro ty p..... spinace? jo, btw
              jsou to KVM (keyboard, video mouse) switches.

              Pudorys a ostatni jsou skvely napady:) to je uzasny - kdyz to clovek
              vidi, je to jasny jak facka!

              M.

              Message 6 of 9 , Jul 10, 2005
                Ahoj Martino,

                z toho odstavecku je patrne, ze se jedna o zarizeni pro propojeni pocitacu
                do mistni site. Pokud vim, tak 'KVM switch' je v ramci mistni pocitacove
                site takova krabicka na rozbocovani/slucovani pripojeni techto periferii
                (klavesnice, monitor, mys) vetsinou za ucelem ovladani nekolika pocitacu z
                jednoho mista. V cestine se pouziva normalne anglicke "KVM switch"
                (napriklad tady:
                http://shop.lealcomputer.cz/detaily.php?kod=FAMRV212B&hodnoceni=1). Videl
                jsem i cestejsi "prepinac" nebo "slucovac"
                (http://www.lito.cz/product.php?productid=2987&cat=10&).

                To, ze je takove zarizeni 'audio enabled' bych videl na stejnou funkci i pro
                zvukove vystupy z ovladanych pocitacu. Alespon tak to vypada, kdyz se mrknu
                treba na
                http://h18004.www1.hp.com/products/quickspecs/12088_na/12088_na.pdf, hlavne
                az na konci dokumentu. Aha. nejenom vystupy, ale i vstupy; to jsem nasel na
                http://www.pcmall.com/pcmall/shop/detail~dpno~547049.asp. Mozna budes chtit
                pouzit popisny preklad.

                "Footprint" je us asi jasne. Proste kolik mista, prisne receno z hlediska
                pudorysu, to zarizeni zabere, at jiz se to nazve jakkoliv...
                Jirka Bolech
              • Martina Silpoch
                Message 7 of 9 , Jul 10, 2005
                  Jirko, dikz moc. To je presne VONO! Uz je to opsane (spis okecane) a
                  poslane, stranky zalozene na priste.
                  M.

                  --- In Czechlist@yahoogroups.com, "Jirka Bolech" <jirka.bolech@s...>